3 Favoriter: podcasts

 
Något jag gör i stort sett varje dag när jag åker buss, är ute och går eller bara vill döda tid på något sätt är att lyssna på podcasts, så nu tänkte jag tipsa om mina tre favoritpoddar!
 
1. Alex och Sigges podcast
Alex och Sigges podcast är den jag började lyssna på först, och den gjorde mina jobbtimmar i somras betydligt roligare, jättebra pod verkligen! Avsnitten kommer ut varje fredag och är ungefär en timme långa.
 
2. Fredagspodden med Hannah och Amanda
Fredagspodden har jag precis börjat lyssna på, men hittils gillar jag den starkt! Den kommer också ut varje fredag och avsnitten är mellan 30-60 minuter långa.
 
3. Mathilda och Andreas blogpod
Den här podcasten började jag lyssna på bara för någon dag sen, men det är en väldigt mysig pod och jag har redan lyssnat på över 10 avsnitt. Den kommer ut på tisdagar och avsnitten är mellan 30-60 minuter ungefär.
 
 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: