Sanningen om Sverigedemokraterna

 
Något som gör mig otroligt arg, ledsen, skrämd och besviken är dom sammanlagt 12,9% som i söndags gick till Sverigedemokraterna i valet. När jag ser den här videon så vrider det sig i magen på mig, och det gör så ont i mig att 781 000 människor har röstat på det här. Jag kan inte för mitt liv förstå hur man kan lägga sin röst på ett parti som gång på gång har visat upp sina rasistiska, sexistiska och homofobiska åsikter. Jag blir så besviken på att människor väljer att blunda för sanningen som gång på gång visas för dom, hur kan man se detta som en bra utväg? 
 
Nej fy, gårdagen är en av dom sorgligaste dagarna i mitt liv, såhär ska det inte behöva vara. I det här valet finns det inga vinnare. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: